
izzyREST mini
Wersja MINI to izzyRest z pewnymi ograniczeniami, idealna do mniejszych punktów gastronomicznych, food trucków itp. Doskonały wariant dla miejsc w których nie trzeba definiować rozbudowanej karty menu, rezerwować stolików. Najważniejsze funkcje:
-
baza danych u Klienta na komputerze dostępna zawsze (nie trzymamy danych w chmurze)
-
dowolna ilość użytkowników wraz z systemem uprawnień do funkcji oraz kontrolą pracowników
-
graficzna prezentacja sali
-
dostęp do wszystkich definicji i ustawień systemu
-
rozbudowany system raportowania i analizy danych
-
współpraca z urządzeniami zewnętrznymi (drukarki kuchenne, drukarki fiskalne, wagi, terminale kart płatniczych)
-
najważniejsze funkcje rachunku kelnerskiego - łączenie, dzielenie, rabatowanie, proste promocje itd
-
obsługa rachunków wewnętrznych
-
wbudowany moduł KDS (wyświetlacz zamówień dla kuchni)
-
dowolna ilość drukarek bonowych

izzyREST POS
Ta wersja programu posiada wszystkie funkcje wersji MINI a do tego bogaty dodatkowych elementów:
-
rozbudowany mechanizm dowolnych promocji produktowych
-
dowolną ilość punktów sprzedaży z własnymi układami sali, pozycjami menu oraz osobnymi cennikami
-
moduł rezerwacji stolików
-
moduł dostaw na telefon z ciekawymi funkcjami tworzenia własnych obszarów dostaw na mapie
-
obsługa kart rabatowych oraz jednorazowych kuponów promocyjnych
-
system lojalnościowy oparty o karty klienta
-
moduł kalkulacji kosztów imprez zamkniętych
-
współpraca z urządzeniami mobilnymi
-
możliwość zmieniania i tworzenie nowych raportów w programie
-
obsługa sieci lokali w oparciu o centralną bazę wraz z replikacją danych do jednej wspólnej bazy
-
opcja "awaryjnej" bazy danych, która pozwala na pracę nawet gdy nie ma połączenia sieciowego z główną bazą danych
-
dostępny moduł analiz OLAP

izzyREST MAX
Najbardziej rozbudowana wersja systemu. Poza opcjami dostępnymi w wersji POS posiada:
-
rozbudowany system magazynowy
-
dowolne definiowane przez użytkownika typy operacji magazynowych
-
dowolnie zagnieżdżona struktura magazynów
-
tworzenie bazy surowców magazynowych i receptur
-
rozliczanie magazynowe produktów bezpośrednio po sprzedaży przy zamknięciu rachunku
-
stan magazynowy aktualizowany na bieżąco z możliwością określania poziomów minimalnych
-
mechanizm półproduktów (produkcji własnej)
-
inwentaryzacje na dowolny moment w przeszłości dla dowolnie wybranego magazynu, surowca lub listy surowców
-
historia stanów magazynowych
-
analiza kosztów produkcji i relacji do cen sprzedaży
-
narzędzia do tworzenia cenników w oparciu o koszty receptur
-
moduł zamówień magazynowych w sieci lokali
-
moduł zamówień do dostawców
-
kontrola braków magazynowych wraz z mechanizmem alarmowania
-
opcje do kontroli prawidłowości receptur oraz śledzenia zużycia surowców